.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خطيب با حكم سرپرستي با دنياي كشتي وداع كرد
شمال نيوز: اين هفته براي ورزش اول ايران بسيار حساس و مهم است كه مي‌تواند در آينده ورزش مدال‌آور ايران در بازي‌هاي آسيايي و المپيك نقش ويژه و تعيين كننده‌اي داشته باشد. قرار است بعد از چند سال مجمع انتخاباتي فدراسيون كشتي چهارشنبه همين هفته برگزار شود و يك نفر از بين چندين كانديداي مطرح و غير مطرح به عنوان رييس فدراسيون كشتي انتخاب شود تا بلكه بتواند با درايت و مديريت، ورزش اول ايران را از بلاتكليفي خارج كند! 

اين انتخابات باعث شده تا اين هفته به يكي از مهم‌ترين و حساس‌ترين هفته‌هاي كشتي تبديل شود و در واقع قرار است سرنوشت اين رشته مهم اين هفته در مجمع انتخاباتي رقم زده شود. براي مجمع انتخابات فدراسيون كشتي افراد زيادي كانديدا شده‌اند كه از جمله‌ آنها مي‌توان به محمدرضا يزداني خرم، اميررضا خادم، حجت‌ا... خطيب و حسن رنگرز اشاره كرد. 
 
البته روز گذشته خطيب اعلام كرد كه در انتخابات شركت نخواهد كرد و به اين ترتيب رسماً‌ او بعد از 2 سال حكم سرپرستي بدون اينكه طعم رياست در اين فدراسيون مهم را بچشد تا چند روز ديگر رسماً‌كنار مي‌رود. او در اظهاراتي كه داشته عنوان كرده مدتي است كه استعفا داده اما به دليل آنكه كارها روي زمين نماند، در فدراسيون كشتي مانده است! حال بماند كه بودن او در اين فدراسيون با نبودنش چه تفاوت‌هايي خواهد داشت! به هر شكل اين خبر يك بار ديگر ثابت كرد كه ماجراي استعفاي خطيب كه تقريباً دو سه هفته پيش مطرح شد و با انواع و اقسام تكذيب‌ها روبرو شد، واقعيت داشته است.

 سرپرست فدراسيون كشتي در مصاحبه‌هايي كه داشته هرگز عنوان نكرده كه چرا از اين انتخابات كنار مي‌رود، آن هم در شرايطي كه همين يكي، دو هفته پيش مدعي شده بود كه قوي‌تر از او براي فدراسيون كشتي وجود ندارد! با وجود سكوت خطيب در اين باره اما در روزهاي اخير از منابع آگاه شنيديم كه او با ارسال نامه‌اي به وزارت ورزش و جوانان خواهان به تعويق افتادن برگزاري زمان انتخابات شده بود تا بتواند به اين ترتيب انتخابات 8 هيأت كشتي را كه به صورت سرپرستي اداره مي‌شود را مشخص كند. 
 
موضوعي كه با انتشار بيانيه‌اي رسمي از سوي معاون قهرماني وزارت ورزش و جوانان دكتر سجادي مشخص شد كه وزارت ورزش و جوانان چنين تصميمي ندارد و مصرانه خواهان برگزاري انتخابات در موعد مقرر است. علاوه بر اين اعلام اينكه اين 8 هيأت حق رأي در انتخابات را ندارند، خط بطلاني كشيد بر همه آرزوهاي خطيب براي رييس شدن! 
 
حال خطيب كه خود را مرد مبارزه اين ميدان سخت نمي‌بيند، اعلام مي‌كند كه از حضور در انتخابات انصراف داده و رسماً‌ كنار مي‌رود. بنابر اين يكي از كانديداهاي مدعي اما كم‌شانس به اين ترتيب كنار مي‌رود تا رقابت اصلي بين گزينه‌هاي ديگر به وجود بيايد. حدس و گمان درباره برگزاري انتخابات فدراسيون‌هاي مهم براي رسانه‌ها يك اصل مهم بوده و به همين دليل هم در اين روزها زياد در اين باره گمانه‌زني مي‌شنويم. 
 
هرچه به زمان برگزاري انتخابات هم بيشتر نزديك مي‌شويم، اين رقابت سخت و داغتر مي‌شود و طبيعتاً گمانه‌‌زني‌ها هم افزايش پيدا مي‌كند. نكته‌اي كه الان مهم است، سكوت وزارت ورزش و جوانان درباره اعلام اسامي نفرات شركت كننده در انتخابات است. اقدامي كه به نظر مي‌رسد خلاف آيين‌نامه هم باشد چرا كه قاعدتاً 15 روز قبل از برگزاري مجمع انتخاباتي بايد اسامي كانديداها رسماً ‌منتشر شود، اما در حالي‌كه 3 روز بيشتر به زمان برگزاري مجمع باقي نمانده هنوز اسامي منتشر نشده و هيچ‌كس تكليف خود را نمي‌داند! 
 
اعلام نشدن اسامي اين معني را مي‌دهد كه وزارت ورزش و جوانان هنوز درباره اين اسامي به جمع‌بندي نرسيده است! در انتخاباتي كه قرار بود در زمان عباسي برگزار شود اما برگزار نشد، نام يكي از كانديداها خط خورد كه حال ظاهراً قرار است اين كانديداي خوشنام كه سابقه مديريتي خوبي هم دارد نامش وارد ليست شود. 
 
به نظر مي‌رسد كه اگر قرار است در اين باره اقدامي صورت بگيرد بايد هرچه زودتر اقدام شود تا حاشيه‌اي جديد انتخابات فدراسيون كشتي را تحت‌الشعاع خود قرار ندهد و همه افراد از جمله كانديداها و هيأت‌هاي كشتي تكليف خود را در اين باره بدانند! به هر شكل حضور افراد خبره و نامي در اين انتخابات باعث شده تا انتخابات هيجان زيادي به خود بگيرد و يك رقابت سخت را به وجود بياورد. 
 
ميداني كه مرد جان سختي همچون خطيب را كه در اين دو سال گذشته همه كار كرد تا رييس شود را كنار زد! يك ميدان بي‌رحم و حيثيتي كه شايد همين آخري باعث شود تا در روزهاي آينده خيلي‌هاي ديگر از حضور در انتخابات انصراف بدهند. 

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.